ref_tarmo_1

LOKAKUU 2014
Tarmo Wuolab on tehnyt asuntokauppaa sinnikkäästi ja pitkäjänteisesti jo 24 vuotta. Tarmo on myynyt jo yli 1 100 asuntoa, joten kokemus on vankkaa kuin kelohonka. Tämä mies tietää, miten asunto myydään ja miten ihminen kohdataan.

Kuten kiinteistönvälittäjille yleensäkin, niin myös Tarmolle verkossa näkyminen on erittäin tärkeää. 2click toteutti kokonaisuuden: domain- ja hostingpalvelut, responsiivisen sivuston valmistuksen ja Kivi-integraation. Kun kohteet haetaan useita kertaa päivässä kiinteistönvälittäjien laajasti käyttämästä yhteispalvelusta, itse verkkosivuja ei tarvitse enää jatkuvasti päivittää. Mikä parasta: kohteet näkyvät hienosti myös mobiilipäätelaitteilla sekä tableteilla. Lista- ja kohdesivu on mahdollista räätälöidä graafisesti juuri asiakkaan toiveisiin sopivaksi.

Tarmo Wuolabin sivusto on hyvä esimerkki siitä, että sivuston valmistus on kokonaisuus, joka vaatii suunnittelua sekä huolellista toteutus- ja käsityötä. Valokuvaajalle annettiin erikseen ohjeet siitä, millaisia kuvien tulisi olla. Huippuvalokuvaaja otti loistavat otokset ja kuvat web-optimoitiin sivustoon sopivaksi. Koodaajat hoitivat jälleen suurella pieteetillä itse kohteitten integraation. Sivusto rakennettiin responsiiviselle WordPress-pohjalle, joka mahdollistaa selkeän jatkotyöskentelyn. Copywriter taas loihti sivuille sopivan tekstin.

Tämä projekti vaati monta tekijää – kaikki alansa huippuja. Voi kai kuitenkin sanoa, että itse sivusto hahmottui parin punaviinilasillisen äärellä, kun suunnittelimme Tarmon ja hänen puolisonsa Annan kanssa projektia. Loppujen lopuksi haluttiin pois tiukasta “kravattilinjasta” ja päätettiin toteuttaa kokonaisuus rennolla otteella. Kaiken kaikkiaan edettiin ripeydellä, jotta Tarmo voi keskittyä itse välitystyöhön. Kun sivusto on 2clickin hallussa, Tarmo voi jatkossakin keskittyä ydintyöhönsä kiinteistönvälityksen huippuammattilaisena.

“Jos sie hyvää miestä etsit, täs on siul semmonen!”
– Rokka