ohokoti_2016_screenshot

Joukko asuntokaupan ammattilaisia kokoontui pohtimaan, millainen yritys kiinteistönvälitysalalta puuttuu. Kokoontumisen tuloksena oli johtopäätös: pelkästään huippuammattilaisista koostuva, yhteen hiileen puhaltava ja yrittäjyyteen perustuva myyntitiimi on kiinteistöalan puuttuva lenkki. He panivat tuumasta toimeen.

Uusi projekti sai nimekseen ytimekkäästi Oho. Tunnistettava keltainen väri yhdistettynä ryhdikkääseen logoon ja selkeisiin sekä naseviin myyntilauseisiin lisäsi bränditietoisuutta nopeasti. Nyt Oho. onkin tunnettu ja jopa tyyliltään kopioitu kokonaisuus.

2014-10_980x400_oho_lehdet_1
Kun uutta perustetaan, tarvitaan näkyvyyttä eritoten verkossa. Vaikka tekijät ovat jo pitkään alalla olleita, uuden nimen omaksuminen vie silti aikansa. 2click toteutti näyttävän täysresponsiivisen sivuston mainostoimiston leiskojen ja konseptoinnin pohjalta. Työtä tehtiin toden teolla koko kesän 2014, jotta elokuussa saatiin sivut avattua. 2click tuotti myös runsaasti oheismateriaalia, kuten online-mainonnan bannereita sekä printtimateriaalia. Niin ikään ohokoti.fi:n sisällönhallinta on kuulunut 2clickin työhön.

Koodaajat saivat kuusi erillistä kiinteistönvälittäjän Kivi-sanomaa yhdistettyä yhdeksi ja rakensivat vielä reaaliaikaisesti toimivan suodatusjärjestelmän myyntikohteitten selailua helpottamaan. Konsultointi-, koodaus- ja sisällöntuotantotyön tuloksena saatiin erinomaisesti toimivat sivut, joita ei liiemmin tarvitse päivitellä automatiikan vuoksi. Kuusi perustajajäsentä ja muut Oholaiset voivat näin keskittyä entistä paremmin itse päätyöhönsä: välittämiseen.

Vuonna 2016 2click Oy toteutti kokonaisvaltaisen sivuston graafisen uudistuksen yhteistyössä mainostoimiston kanssa.

Tästä tutustumaan »